torstai 6. lokakuuta 2016

vko 4 loppuviikko

Tiistaina päätimme lähteä käymään ikeassa hakemassa inspiraatiota projektiin ja etsimään kalusteita.
Löysimmekin pari juttua mitkä sopivat hyvin suunnitelmiimme.
Muuten tällä viikolla olenkin jatkanut sketchupissa luokan suunnittelua. Olen selaillut iskun sivuja ja aikaisempia muistiinpanojani ja ideakuvia. Alkaa tuntua siltä, että eiköhän tästä ala pikkuhiljaa suunnitelmaa muotoutumaan. Olen edennyt tilan suunnittelussa moodboardini "johdattamana" ja käyttänyt enimmäkseen vihreää ja valkoista tässä suunnitelmassa.
Tiloihin toivottiin soppeja, ja olen yrittänyt miettiä miten sen toteuttaisin ja alla olevissa kuvissa on ainakin yksi ehdotuksistani.
Toisaalta helpottaa kun kaikilla on oma tilansa suunniteltavana niin voi vaan keskittyä tähän yhteen omaan. Mä oon kuitenkin sellanen stressaaja, että vähän stressaan siitä että miten muilla menee ja että millasta jälkeä tulee ja tuleeko ajoissa. Luotto tiimiin on kyllä tallessa, mutta ainahan sitä vähän huolehtii.

Katotaan jos vaikka ensviikolla saisin tehtyä taulujakin, kun tämä projekti alkaa olla niin hyvässä vaiheessa.







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti