tiistai 11. lokakuuta 2016

Työssäoppi vko 5, ma&ti

Nyt maanantaina olin käymässä Iskussa projektiamme varten. Kävin siellä, sillä koulumme tekee iskun kanssa yhteistyötä ja suurin osa projektimme kalusteista tilataan siis sieltä. Käynti oli hyödyllinen, koska sai testattua niitä kalusteita joita tilaan on suunnitellut. Se auttoi karsimaan ja varmistamaan valintoja. Tuli myös etsittyä ja mietittyä siinä samalla uusia opettajan pöytiä.



Olisi kyllä pitänyt sopia jokin esittely/neuvonta kierros jonkun työntekijän kanssa, että olisin saanut kalusteista niiden hintatietoja, mutta kaikki tekevät virheitä ja seuraavalla kerralla olen fiksumpi.
Ajattelin kuitenkin nyt pistää Iskuun viestiä että jos voisin saada hintatietoja kalusteista joita olen tilaan suunnitellut sijoittavani. Se helpottaisi menekkilaskelmia huimasti ja auttaisi budjetin tarkkailussa,
Toivottavasti vastausta tulee pikaisesti.

Tällaisia olen suunnitellut vihreän luokan "soppiin".























Tänään, tiistaina, sain itselleni työpisteen jossa minun on helpompi työskennellä selkävikani kanssa.
Se helpottaa työskentelyäni huomattavasti, selkäni ei rasitu niin paljon kuin atk-luokassa istuessani ja joten se ei kipeydy ja häiritse työntekoani.
Tästä on hyvä jatkaa viikkoa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti